Klacht POSTNL: Nog steeds niks bezorgd

Klachtnummer
# 336157
Gebruiker
Wen1986
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vrijdag 30 november zou een pakketje geleverd worden tussen 12.45u en 15.15u maar deze blijft op dit bezorgmoment staan. Nog steeds niet geleverd. 'Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces'. Waar is en blijft mijn pakket??

De oplossing

Mijn pakket opsporen en z.s.m. bezorgen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw, heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet tijdige bezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat deze situatie erg vervelend voor u is.
    Wij streven ernaar om alle zendingen binnen de verwachte tijd te bezorgen. We kunnen dit echter niet garanderen. Afgelopen dagen is er extra veel online besteld, waardoor een deel van de pakketten een vertraging heeft opgelopen, waarvoor mijn excuses. Volgens mijn systeemgegevens van de zending met barcode 3SMYPA218194304, is dit pakket reeds in uw bezit.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen