Klacht POSTNL: Nog steeds niks ontvangen

Patjeoa77

Goedendag. Ik heb in maart een product besteld, en achteraf wist ik niet dat het uit China vandaan moest komen. Anders had ik het niet besteld, maar de site gaf dit totaal niet aan. Het komt van firma Nason vandaan. https://nason.nl Ik zag dat het pakket is aangemeld bij Post.nl op 8 mei en 10 mei is aangekomen in Liege Linehaul Arrival. Maar het duurt best lang voordat het bij mij bezorgd wordt. Op pakket tracker app kan ik niks vinden, geeft foutmeldingen.

Gaat om order.nr: 302509955659
t.n.v. Patricia Mastenbroek
Ottersveen 130
3205 VG Spijkenisse

Of jullie kunnen nakijken of er iets is aangemeld door firma Nason op order.nr: 302509955659
t.n.v. Patricia Mastenbroek
Ottersveen 130
3205 VG Spijkenisse

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een door u verwacht pakket. U wilt graag weten of dit pakket bij ons is aangemeld. Graag reageer ik op uw bericht.

Logisch dat u hier benieuwd naar bent. Als u geen track en trace code in de vorm van 3SABC123456789 of AB123456789CD heeft is het voor mij niet mogelijk uw pakket binnen onze systemen te traceren. Er is dan een mogelijkheid dat uw pakket door een andere bezorgdienst wordt bezorgd of dat uw pakket per brievenbuspost verdergaat. Mocht de bezorging van uw pakket te lang duren dan kunt u het beste de afzender om een passende oplossing vragen.