Opgelost door POSTNL: Nog stees wachten op levering postpakket

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 60612
Gebruiker
Stokkie
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 7 mei 2014 is een postpakket uit het buitenland in Nederland gearriveerd met singapore post (arrived at overseas). Het pakketje is nog steeds niet thuis afgeleverd. Het in middels al bijna 10 dagen later (zeven werkdagen!)

De oplossing

Zo spoedig mogelijke levering van mijn postpakket.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Stokvis,Hartelijk dank voor uw reactie op klachtenkompas. Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending op 7 mei is aangekomen in Nederland maar tot 20 mei nog niet bezorgd was. Zoals telefonisch door gesproken met uw vrouw is de zending op 21 mei bij u bezorgd.Ik ga er dan ook vanuit u voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Tineke
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Stokkie
    Datum
    Laat ik voorop stellen dat ik blij ben dat ik het pakketje inmiddels ontvangen heb. Dat PostNL uit mijn klacht van 16 mei kan begrijpen dat het pakketje ook op 20 mei nog niet bezorgd was, vind ik heel knap. Zo lijkt het net op de levering van het pakketje op 21 mei dan ook niet meer dan een toevalligheid was. Ik denk dat mijn klacht van 16 mei wel degelijk geholpen heeft.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Stokkie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen