Klacht POSTNL: nog telefonisch, nog per mail contact te krijgen met mijn probleem

armslag

de site voor verzending van zelfgemaakt postzegels loopt niet zoals gewenst.
!4 febr, maakte ik zelf eigen postzegels, die ik naar iemand anders wilde laten versturen. dat deed ie - met vele pogingen gewoon niet. Wat deed ie wel? Kennelijk dacht het systeem dat ie het beter wist, en vulde automatisch al MIJN GEGEVENS in.
Nu staat genoteerd dat de zending de 19 de a.s. bezorgd zal worden. M aar dat wil ik veranderd hebben!!!!!

contact om nu betreffend post naar adres in Nijmegen te sturen.; bestellingsnr. is 1210526548

Geachte heer/mevrouw Lucassen,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een persoonlijke postzegel hebt gemaakt op onze website, en dat deze naar uw eigen adres wordt verzonden in plaats van een ander adres.

Zou u het mij misschien nog wat toe kunnen lichten? Heeft u tijdens het bestellen, uw eigen adres ingevoerd en bent u toen akkoord gegaan met de betaling, of heeft u geprobeerd om het adres van de geadresseerde in te voeren, maar kreeg toen een foutmelding? Sommige browsers onthouden ook uw eigen gegevens. In sommige gevallen is het dan ook mogelijk dat uw browser de adresgegevens automatisch aanvult.

Het is niet mogelijk om een ander factuuradres dan het afleveradres op te geven. Ook is het niet mogelijk om het adres alsnog te wijzigen in verband met eventuele fraude. U kunt de zegels binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen naar PostNL Persoonlijke Postzegel, Antwoordnummer 6560, 8900 RZ te Leeuwarden. Wij ontvangen dan graag de reden waarom u ze terug wilt sturen en het rekeningnummer van uzelf waarop u het bedrag wilt ontvangen. Zodra dan alle zegels retour zijn ontvangen, zal het bedrag binnen 14 dagen worden overgemaakt.

Thera
    PostNL

armslag
    veelvuldig heb ik geprobeerd een ander adres in te voeren, maar uw systeem weigerde dat ostentatief.
    bij een vorige keer stond er duidelijk, dat een mogelijkheid van verzenden naar.....en afrekenen met.....
    dat was duidelijker.
    wat doe ik er in de toekomst aan om dit te voorkomen????
    uiteindelijk heb ik inderdaad dan maar besloten het naar mij toe te sturen.
    de zegels hadden VANDAAG bij de jarige binnen moeten komen.
    Dus: dikke pech, omdat ze nu bij mij moeten komen.
    IK zal ze dus door moeten sturen, en dat is tegen mijn bedoeling.
    groet mv. Lucassen
    Geachte Mevrouw Lucassen,

Bedankt voor uw reactie. Ik begrijp uw frustratie ontzettend goed en vind het enorm kwalijk dat uw bestelling niet naar het juiste adres is gestuurd.

Het is echter niet mogelijk om het leveradres en het factuuradres van elkaar te scheiden. Het adres wat u invult na het personaliseren van uw postzegel is het adres waar het wordt geleverd en zal na het betalen dito worden gebruikt als factuuradres. Dit is zeer spijtig. Ik adviseer u dan ook om feedback in te dienen door middel van het blauwe balkje aan de rechterkant van de webpagina.
    Mijn excuses voor het ongemak. Ik hoop dat het in de toekomst zal worden aangepast.

Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Nathan