Klacht POSTNL: Non delivery of parcel

Klachtnummer
# 310941
Gebruiker
Koushika
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hi sir,I have to get a parcel from India and the tracking number is CA803081610IN but it's been almost more than 3weeks when we track we got to know that on 22-6-2018 it is reached to Amsterdam delivery centre... but it is not been delivered till now (4-7-2018). can you please help me what is the reason where exactly the Baggage is?.. please

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dear Mister, Miss Koushika,

    Thank you for your message. I’m sorry to hear that you haven’t received your parcel yet. I would like to reply.

    According to my administration you have already contact us via social media. An investigation has been started to find out what happened. Our research department will contact you at the latest on Wednesday the 11th of July to give you an update.

    I hope I have been of service.

    With kind regards,

    Tamar
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen