Klacht POSTNL: Nooit aangebeld, geen info bij welke buur mijn pakket ligt

DoeJeWerk

Bericht gekregen dat mijn pakket bij de buren is bezorgd. Ze hebben bij mij nooit aangebeld en ook geen info gegeven bij welke buur het pakket dan is gedropt. Mag ik nu de hele straat afgaan of wat? Kansloos.

Voortaan gewoon aanbellen

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de levering van uw zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn gegevens is de zending bij uw buren bezorgd op 66-1. Omdat er niet voor de zending getekend hoeft te worden bij aflevering, is er geen onderzoek mogelijk.Ik raad u contact op te nemen met onze opdrachtgever; de afzender, voor een passende oplossing.