Klacht POSTNL: Nooit bezorgd.

RodeJackfruit#326

Al twee keer pakketten niet bezorgd. Totale schade: bijna 75 euro. "Past door de brievenbus" zegt de Track & Trace. En ik maar wachten. Ammehoela. Kan fluiten naar mijn goederen.

Zorg dat mijn pakjes aankomen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat u dit pakket tot op heden niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is en dat u zich zorgen maakt. Een brievenbuspakje is iets minder goed te traceren, omdat het wordt afgeleverd via de postbode. Het is niet mogelijk om een onderzoek in te laten stellen naar een brievenbuspakje. Deze zending is onverzekerd verzonden en er hoeft niet getekend te worden voor ontvangst. Ik kan u enkel adviseren om voor een verdere oplossing contact op te nemen met de afzender, daar heeft u een overeenkomst mee. De afzender is onze opdrachtgever en heeft nog wel de mogelijkheid om een klacht bij ons in te dienen.

RodeJackfruit#326
Geen oplossing. Antwoord: je hebt niks aan je Track & Trace. Je had je spullen moeten verzekeren voordat PostNL er iets mee doet. Ga maar naar de afzender. Bullshit. Slechte service van een transportservice die verantwoordelijk ervoor is dat goederen van A naar B komen. Ik begin, correctie: ik heb geen enkel vertrouwen in PostNL meer.