Klacht POSTNL: Nooit bezorgd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 449140
Gebruiker
RodeJackfruit#326
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Al twee keer pakketten niet bezorgd. Totale schade: bijna 75 euro. "Past door de brievenbus" zegt de Track & Trace. En ik maar wachten. Ammehoela. Kan fluiten naar mijn goederen.

De oplossing

Zorg dat mijn pakjes aankomen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat u dit pakket tot op heden niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is en dat u zich zorgen maakt. Een brievenbuspakje is iets minder goed te traceren, omdat het wordt afgeleverd via de postbode. Het is niet mogelijk om een onderzoek in te laten stellen naar een brievenbuspakje. Deze zending is onverzekerd verzonden en er hoeft niet getekend te worden voor ontvangst. Ik kan u enkel adviseren om voor een verdere oplossing contact op te nemen met de afzender, daar heeft u een overeenkomst mee. De afzender is onze opdrachtgever en heeft nog wel de mogelijkheid om een klacht bij ons in te dienen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RodeJackfruit#326
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing. Antwoord: je hebt niks aan je Track & Trace. Je had je spullen moeten verzekeren voordat PostNL er iets mee doet. Ga maar naar de afzender. Bullshit. Slechte service van een transportservice die verantwoordelijk ervoor is dat goederen van A naar B komen. Ik begin, correctie: ik heb geen enkel vertrouwen in PostNL meer.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen