Klacht POSTNL: Nooit bezorgd

Brievenbuspost na 3 weken niet bezorgd

Kijken waar de post gebleven is er zit geen Track en Trace op maar gewoon postzegels.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over brievenbuspost dat niet is aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
    Het is heel erg balen dat de brievenbuspost niet is bezorgd. Als er geen track en trace op de brievenbuspost zit, kan ik niet voor u nagaan waar de post is gebleven. Wel kan ik een melding hiervan maken.
    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    - uw e-mailadres;
    - de datum van verzending;
    - of u de afzender of de ontvanger bent;
    - indien u de afzender bent, het adres van de ontvanger en of u hier vaker post naartoe heeft gestuurd dat niet is aangekomen;
    - indien u de ontvanger bent, wie de afzender is;

h.deruijter@ziggo.nl
    Verzonden 17 Mei
    Ik ben de afzender
    Adres waar het naar toe gestuurd is:
    M. Bruggeman Perengaarde 8 2723AW Zoetermeer.

Dit is volgens de ontvanger nooit aangekomen.

Bedankt voor uw reactie. Omdat het zonder tracking code is verstuurd kan ik helaas niet zien waar dit precies misgaat, ik heb er wel een melding van gemaakt zodat mijn collega's hier in de toekomst beter op kunnen letten. Ik ga ervan uit dat het in de toekomst niet weer gebeurd.