Klacht POSTNL: Nooit bezorgd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 370250
Gebruiker
postweg
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Brievenbuspost na 3 weken niet bezorgd

De oplossing

Kijken waar de post gebleven is er zit geen Track en Trace op maar gewoon postzegels.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over brievenbuspost dat niet is aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
    Het is heel erg balen dat de brievenbuspost niet is bezorgd. Als er geen track en trace op de brievenbuspost zit, kan ik niet voor u nagaan waar de post is gebleven. Wel kan ik een melding hiervan maken.
    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    - uw e-mailadres;
    - de datum van verzending;
    - of u de afzender of de ontvanger bent;
    - indien u de afzender bent, het adres van de ontvanger en of u hier vaker post naartoe heeft gestuurd dat niet is aangekomen;
    - indien u de ontvanger bent, wie de afzender is;

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.
    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    postweg
    Datum
    h.deruijter@ziggo.nl
    Verzonden 17 Mei
    Ik ben de afzender
    Adres waar het naar toe gestuurd is:
    M. Bruggeman Perengaarde 8 2723AW Zoetermeer.

    Dit is volgens de ontvanger nooit aangekomen.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Omdat het zonder tracking code is verstuurd kan ik helaas niet zien waar dit precies misgaat, ik heb er wel een melding van gemaakt zodat mijn collega's hier in de toekomst beter op kunnen letten. Ik ga ervan uit dat het in de toekomst niet weer gebeurd.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
postweg
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?