Klacht POSTNL: NOOIT MEER EEN PAKKET VERSTUREN VIA POST NL. Slechtse service van NEDERLAND

sad Niet opgelost
occasioncenter

Pakket verstuurd via post nl.
Claim voor zending: 235645406

VAT

€21.90
TOTAL (INCL. VAT)

€126.18
helaas is de kofferklep beschadigd door de bezorger tijdens transport.
ik wordt hierover gebeld en hierin wordt aangegeven dat ik een claim kan indienen. dit heb ik dan ook gedaan. Post NL geeft nu aan niet aansprakelijk te zijn voor breuk aan dit pakket. ondanks dat het pakket in bubbelplastic was ingepakt + 2x a4 papier met hierop vermeld PAS OP ACHTERKLEP AUTO MET GLAS. Nu post nl niet opkomt voor de door post nl gemaakte kosten krijg ik ook nog een aanmaning dat ik de verzendkosten niet wil betalen.
dit is ongelofelijk. dat dit soort partijen mogen handelen in Nederland.

onkosten achterklep ad €500 betalen, of op zijn minst de verzendkosten van het pakket!

Geachte heer, mevrouw Royen,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het bijzonder kwalijk om te vernemen dat een door u verzonden pakket beschadigd is aangekomen en begrijp dat u graag een oplossing wilt voor deze situatie. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van alle door u gestuurde informatie heb ik geprobeerd uw melding te achterhalen. Ik kan echter met uw adresgegevens, e-mailadres, accountnummer, shipmentnumber en andere referentienummers geen enkele informatie vinden. Kunt u me vertellen op welke manier het pakket precies is verzonden en op welke manier de claim is ingediend? Bent u bijvoorbeeld een zakelijke klant van PostNL of is het pakket vanwege de afmetingen wellicht via vrachtdienst Extra@Home verzonden? Indien de zending als regulier pakket is verzonden ontvang ik graag de track&trace code van de zending. Deze code begint normaal gesproken met 3S of lijkt op ‘AB123456789CD’ U mag de informatie eventueel via een privé-bericht verzenden.

In afwachting van uw reactie,

Tamar
    klant nr 85073795
    fact nr 9970124
    ref nr 19122017
    claim nr 235645406
    Geachte heer, mevrouw Royen,

Vriendelijk bedankt voor het overzicht aan gegevens. Helaas ben ik niet in staat geweest een account, of case te vinden onder vermelding van uw opgegeven referentienummers.

In uw beschrijving typt u 'TNT-account', kan het zijn dat u gebruik heeft gemaakt van de diensten van TNT en hier de claim is ingediend? Ik heb even op de consumenten website gekeken (www.tnt.com), en uw referentienummer wordt hier wel herkend. Dit doet me vermoeden dat u met het verkeerde bedrijf in gesprek bent.

Mocht dit niet zo zijn, kunt u ons dan voorzien van een '3S' of 'RN'-code? Een laatste optie kan zijn dat u wellicht zakelijk klant bent, deze gegevens kan ik helaas niet inzien.

In afwachting van uw reactie verblijf ik .

Tycho
    zie factuur tnt
    Geachte heer, mevrouw Royen,

Bedankt voor uw bericht op deze website. Ik wil u graag doorverwijzen naar de klantenservice van TNT, aangezien de facturen en gegevens afkomstig zijn van hen.

Vriendelijke groet,
    Sannette

occasioncenter
ben nog altijd op antwoord aan het wachten.