Klacht POSTNL: Nooit ontvangen post

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 449006
Gebruiker
Dick
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb de post.nl app.
Daar staan 2 poststukken op van 19 en 20 mei helaas ontvang ik ze niet.
Ik ontvang wel geadresseerde post die niet on de app staan.
Dus wat is het nut van deze app.

De oplossing

Alsnog leveren.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van briefpost. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat u deze poststukken die u op 19 en 20 mei in de app heeft gezien nog steeds niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Ondanks het feit dat er in de sortering foto’s van de poststukken voor de app zijn gemaakt, kan ik briefpost niet traceren. Om deze reden kan ik niet voor u achterhalen wat er precies is misgegaan en wat de oorzaak van de vermissing is. Ik heb uiteraard een klacht aangemaakt. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken en de bezorging extra in de gaten houden om dit te verbeteren. Mochten wij de zendingen nog aantreffen zullen we deze uiteraard alsnog bezorgen.

    U geeft tevens aan dat sommige poststukken die u wel heeft ontvangen, niet in de app heeft gezien. Er zijn inderdaad zendingen die niet zichtbaar zijn. Dit kan dan gaan om post van een andere bezorgdienst, wanneer post zwaarder is dan 350 gram of bijvoorbeeld bij handmatig gesorteerde post.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dick
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen oplossing aangeboden mijn poststukken zijn tijdens het sorteren gefotografeerd en zij duidelijk te zien , maar ze kunnen ze niet meer vinden en achterhalen. dus pech. mochten ze ooit gevonden worden dan worden ze nagestuurd . ik vind dit een oplossing van niets , er zat een kaart bij van hallmark/greetz. iemand neemt de moeite om te investeren in zo een kaart en een postzegel maar daar hoor je ze niet over.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen