Opgelost door POSTNL: nota na ontvangen brievenbus pakket

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 133955
Gebruiker
Stefan-D
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik krijg in mijn brievenbus een pakket die gefrankeerd is met €3,45. Deze is afgewogen bij een postnl punt. Toch krijg ik een rekening voor involdoende frankering.
Deze extra kosten zijn niet terecht en wil iik vriendelijk doch dringend verzoeken om dit recht te zetten.

Gewenste oplossing

Kosten ongedaan maken
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte meneer Dupon,

    Uit uw klacht begrijp ik dat u een portokaart heeft ontvangen, terwijl u de ontvangende partij bent. Dit is onterecht en wij zullen de portokaart dan ook afboeken is ons systeem.

    U mag de sticker van de portokaart verwijderen en opschrijven 'Afgeboekt in overleg met KS PostNL'. Vervolgens mag u de kaart in een van de oranje brievenbussen gooien. Hiermee is de portokaart afgehandeld.

    Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Jort
    Klantenservice PostNL
  2. Auteur
    Stefan-D
    Datum
    Snel en correct afgehandeld

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen