Klacht POSTNL: Nu 7 x gebeld met Call Center van de PostNL op

sad Niet opgelost
BenQS

Remboursbedrag van 25 Augustus 2019 op 19 November 2019 nog steeds niets ontvangen!

Vele beloftes gehad, naar verkeerde afdeling gemaild door collega's van Call Center enz.

Er wordt niet adequaat gereageerd!

HELP

Netjes aangenomen door iedereen - 7 dames.
We verstaan elkaar vaak niet, omdat de dames meestal gebrekkig Nederlands spreken.

Op dit moment heb ik ongeveer 4,5 uur aan de lijn gehangen met de het Call Center. De beloftes om binnen 7 dagen het geld te krijgen, zijn helaas losse beloftes. Blijkt dat het naar de verkeerde afdeling is verstuurd of dat de Case al is afgesloten.
Vandaag dus voor de 7e x gebeld en Mevr. Wenlisa denkt dat er nu wel gereageerd gaat worden, maar dat hebben de 6 dames voor haar ook al gezegd. Dit is en word alleen maar erger, wat een drama.

Een supervisor mag er niet bijgehaald worden.
Wie kan mij helpen?
Wat moet ik doen om mijn geld van 25 augustus eindelijk eens te mogen ontvangen?

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het uitbetalen van een rembours pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is zeker niet fijn dat u uw geld nog niet hebt ontvangen. Ik zou graag uw IBAN nummer en tenaamstelling willen ontvangen ter bevestiging. Dan ga ik hiermee voor u aan de slag. U moet natuurlijk gewoon uw geld ontvangen.

Geachte heer,

Dank u wel voor uw reactie met de gevraagde gegevens.

BenQS
De POST.NL heeft een nette reactie gedaan. We zijn nu een week verder en er is nog geen contact met mij opgenomen of geld teruggestort. Dit werd er geschreven, maar daarna was het stil: Geachte heer, Dank u wel voor uw reactie met de gevraagde gegevens. Ik heb een taak uitgezet voor het onderzoek naar de verantwoordelijke medewerker. Uw IBAN nummer moest namelijk worden bevestigd en dat heb ik bij deze gedaan. Er zal zo spoedig mogelijk contact met met u worden opgenomen. Dit zal vandaag of morgen het geval zijn en zal het geld ook snel worden overgemaakt. Mijn excuses voor het ongemak die u heeft ervaren. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice mvg Ben