Klacht POSTNL: onbegrijpelijk

lieveschat

hallo.
er is gewacht de hele dag en het pakket zou om 1500 urr bij mij thuis gebracht worden, dit gezien op de mail, die uren ook nog maar gewacht, en niets en toen een kaartje niet thuis??????
ik heb een beperking en is dat de enige manier om ondergoed aan te schaffen zeker nu met deze crisis, voor mij echt crisis.
en waar is dat pakket nu?/ en hoe moet ol het halen?? door MS kan ik geen kant op en vindt heel schandalig.
jammerzo jammer

ik wil gehoord worden en dat mijn pakket alsnog bij mij wordt gebracht.!!!!
er is niemand anders en ik kan het niet.

Uiteraard snap ik dat u ontevreden bent met deze situatie. Ik heb er even naar gekeken en zie dat de zending op 2-6-2020 met de bezorger bij u langs is geweest. Die dag kon de zending niet bezorgd worden, waardoor de zending naar een afhaalpunt is gegaan. Ik zie dat u de zending ook al af heeft gehaald.

lieveschat
er is totaal geen contact geweest. ik heb met veel ellende het zelf moeten halen.daar bij bedoel ik mijn pakket. heb het berichtje gelezen van post.nl. dat klopt helemaal niet. heb echt de hele dag gewacht. niet fijn . het is niet meer anders.