Klacht POSTNL: onbegrijpelijk

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 450639
Gebruiker
lieveschat
Datum
1 reactie

Details

De klacht

hallo.
er is gewacht de hele dag en het pakket zou om 1500 urr bij mij thuis gebracht worden, dit gezien op de mail, die uren ook nog maar gewacht, en niets en toen een kaartje niet thuis??????
ik heb een beperking en is dat de enige manier om ondergoed aan te schaffen zeker nu met deze crisis, voor mij echt crisis.
en waar is dat pakket nu?/ en hoe moet ol het halen?? door MS kan ik geen kant op en vindt heel schandalig.
jammerzo jammer

De oplossing

ik wil gehoord worden en dat mijn pakket alsnog bij mij wordt gebracht.!!!!
er is niemand anders en ik kan het niet.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard snap ik dat u ontevreden bent met deze situatie. Ik heb er even naar gekeken en zie dat de zending op 2-6-2020 met de bezorger bij u langs is geweest. Die dag kon de zending niet bezorgd worden, waardoor de zending naar een afhaalpunt is gegaan. Ik zie dat u de zending ook al af heeft gehaald.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
lieveschat
Datum
Uiteindelijke oplossing
er is totaal geen contact geweest. ik heb met veel ellende het zelf moeten halen.daar bij bedoel ik mijn pakket. heb het berichtje gelezen van post.nl. dat klopt helemaal niet. heb echt de hele dag gewacht. niet fijn . het is niet meer anders.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen