Opgelost door POSTNL: Onbegrijpelijke informatie via de app. Gesloten verklaring wat betekent dit.

W. Wenteler

Afgelopen zondag een bestelling geplaatst bij Telegraafaanbiedingen deze maandag geannuleerd , maar toch ontvangen op dinsdag. Dezelfde dag dit pakket aangeboden onder een antwoordnummer voor het retour sturen van dit pakket, maar antwoordnummer en postcode werd niet herkend. Ik Telegraafaanbiedingen gebeld kreeg daar te horen naar wel adres ik het retour moest sturen in Eindhoven. Pakket is door Post NL twee maal aangeboden op dit adres maar er was niemand aanwezig. Via de app te horen gekregen dat het pakket retour zou komen op donderdag later bericht dat het vrijdag zou worden, nu zaterdag kreeg ik te horen vertraagd wegens gesloten verklaring. Ik zou nu echt willen weten wanneer ik mijn pakket retour kan verwachten?

Ik wil excact weten wanneer mijn retour pakket geleverd wordt.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket retour heeft gestuurd, maar dat deze nog niet bezorgd is. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb de Track & Trace gegevens bekeken, en ik zie dat er inderdaad problemen waren met het adres. Wij hebben dit herteld en het pakket bezorgd op het volgende adres: Le Havre 125, 5627 SW te Eindhoven. Zie ook: https://www.4launch.nl/p/104/Bedrijfsgegevens

W. Wenteler
Door die ene mail van U waarin U laat weten dat mijn pakket elders is afgeleverd , is 14 dagen ellende opgelost. Na informatie bleek inderdaad dat het pakket is afgeleverd op het door U vermeldde adres. Een hele opluchting voor mij , daarvoor mijn dank.

Ook een klacht indienen over ?