Klacht POSTNL: Onbehoorlijk gedrag

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 374320
Gebruiker
Ongehoord
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Bezorger wil op zijn tablet voor ontvangst niet de volledige naam v d geadresseerde vermelden. Te veel werk....
Moet niet zo zeuren....

De oplossing

Bezorger opvoeden en zijn werk volledig laten doen

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het gedrag van een bezorger van PostNL. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Om voor u te kijken wat daadwerkelijk het probleem is heb ik nog gegevens van u nodig:

    - De 3S-code van de zending bezorgd door deze bezorger;
    - Uw e-mailadres.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw privéreactie en aanvullende informatie. Graag reageer ik op uw bericht.

    Tot mijn spijt is de situatie mij op dit moment nog niet helemaal duidelijk. Betreft het een pakket waar u zelf de geadresseerde van bent? Heeft de bezorger het pakket niet afgegeven maar weer meegenomen? Heeft u over deze situatie reeds contact opgenomen met de afzender? Kunt u wellicht een meer uitgebreide toelichting geven? Voor de Track & Trace-code van de zending kunt u terecht bij de afzender.

    Zodra meer informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt de aanvullende informatie. Graag reageer ik op uw bericht.

    Spijtig genoeg heb ik op dit moment niet genoeg informatie om het pakket te kunnen vinden in mijn systeem. Kunt u mij het adres van MOERHEIM PLANTS & FLOWERS Pvt Ltd sturen? Dan kan ik hierop de zending proberen te vinden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    Ongehoord
    Datum
    Brief na 10 dagen aangekomen op postkantoor.
    Te gek..

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ongehoord
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing aangeboden. Zeer traag gereageerd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen