Klacht POSTNL: Onbehoorlijke bezorging brieven

Badmat#1

Onze hele wijk heeft last van
A. Geen of veel te late bezorging van brieven B. Fiets postbezorger meermaals onbeheerd (mèt post) voor langere tijd zien staan
C. In brievenbussen wordt post van andere bezorg adressen gedumpt.

Dat wij dit als wijk kunnen melden (en dat er aanzienlijke verbetering komt!) ipv het rare standpunt van PostNL dat klachten alleen aangenomen worden als je het per persoon meldt MET alle gegevens van jezelf EN de adresgegevens van de afzender. Dit laatste kun je niet weten als post kwijt raakt?!

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post binnen uw wijk. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is niet mogelijk om één melding te maken voor de hele wijk, maar wél kan ik voor u een klacht hierover indienen. Wanneer andere wijkbewoners dezelfde problemen ondervinden, kunnen zij hier uiteraard ook een klacht over indienen.

- de datum waarop uw brieven te laat zijn geleverd;
    - wanneer u de fiets van de postbezorger, gevuld met poststukken, heeft zien staan en op welke plek;