Klacht POSTNL: Onbehoorlijke bezorging brieven

Klachtnummer
# 418245
Gebruiker
Badmat#1
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Onze hele wijk heeft last van
A. Geen of veel te late bezorging van brieven B. Fiets postbezorger meermaals onbeheerd (mèt post) voor langere tijd zien staan
C. In brievenbussen wordt post van andere bezorg adressen gedumpt.

De oplossing

Dat wij dit als wijk kunnen melden (en dat er aanzienlijke verbetering komt!) ipv het rare standpunt van PostNL dat klachten alleen aangenomen worden als je het per persoon meldt MET alle gegevens van jezelf EN de adresgegevens van de afzender. Dit laatste kun je niet weten als post kwijt raakt?!

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post binnen uw wijk. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is niet mogelijk om één melding te maken voor de hele wijk, maar wél kan ik voor u een klacht hierover indienen. Wanneer andere wijkbewoners dezelfde problemen ondervinden, kunnen zij hier uiteraard ook een klacht over indienen.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    - uw e-mailadres;
    - een duidelijke omschrijving van te late bezorging van brieven;
    - de datum waarop uw brieven te laat zijn geleverd;
    - wanneer u de fiets van de postbezorger, gevuld met poststukken, heeft zien staan en op welke plek;
    - wanneer u post heeft ontvangen welke niet voor uw adres was bedoeld;
    - of deze poststukken door PostNL geleverd zijn
    - voor welke adressen u foutieve post heeft ontvangen.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post binnen uw wijk. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is niet mogelijk om één melding te maken voor de hele wijk, maar wél kan ik voor u een klacht hierover indienen. Wanneer andere wijkbewoners dezelfde problemen ondervinden, kunnen zij hier uiteraard ook een klacht over indienen.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    - uw e-mailadres;
    - een duidelijke omschrijving van te late bezorging van brieven;
    - de datum waarop uw brieven te laat zijn geleverd;
    - wanneer u de fiets van de postbezorger, gevuld met poststukken, heeft zien staan en op welke plek;
    - wanneer u post heeft ontvangen welke niet voor uw adres was bedoeld;
    - of deze poststukken door PostNL geleverd zijn
    - voor welke adressen u foutieve post heeft ontvangen.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post binnen uw wijk. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is niet mogelijk om één melding te maken voor de hele wijk, maar wél kan ik voor u een klacht hierover indienen. Wanneer andere wijkbewoners dezelfde problemen ondervinden, kunnen zij hier uiteraard ook een klacht over indienen.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    - uw e-mailadres;
    - een duidelijke omschrijving van te late bezorging van brieven;
    - de datum waarop uw brieven te laat zijn geleverd;
    - wanneer u de fiets van de postbezorger, gevuld met poststukken, heeft zien staan en op welke plek;
    - wanneer u post heeft ontvangen welke niet voor uw adres was bedoeld;
    - of deze poststukken door PostNL geleverd zijn
    - voor welke adressen u foutieve post heeft ontvangen.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen