Opgelost door POSTNL: onbekende status van het pakket naar het buitenland

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 482540
Gebruiker
Postvandaag
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Goedendag,
Graag verneem ik over de status van mijn pakket dat op 14/09 naar Oekraïne is gestuurd (T&T nummer is beschikbaar, maar de laatste update is van 17/09).
Bij voorbaat dank!
Mvg,

De oplossing

Traceren van mijn pakket

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik heb even voor u gekeken en zie dat er gister in Oekraïne een scan is gemaakt dat de zending in het land is ontvangen. U mag er dus vanuit gaan dat de zending snel bij de geadresseerde terecht zal komen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Postvandaag
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen