Klacht POSTNL: Onbeleefde chagerijnige kleinzerige bezorger.

Klachtnummer
# 383089
Gebruiker
Anne
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Vandaag een onbeleefde bezorger aan de deur. Het duurde te lang voordat ik de deur opendeed, vond hij. Hij klaagde bij mn buren erover. Belachelijk!! En liep mopperend weg!!! Dit kan toch niet......

Gewenste oplossing

Het is de standaardbezorger die hier de volgende keer waarschijnlijk weer komt. Lekker dan. Ik wil een excuses want hoe ik ben behandeld kan echt niet. Was perplex!!!! En als hij issues heeft, mag hij niet op klanten af reageren....

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de pakketbezorging op uw adres. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is dat de bezorger onbeleefd is geweest en niet op u wilde wachten. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat is de Track & Trace code van dit pakket?

    - Heeft de chauffeur een briefje in de brievenbus achter gelaten?

    - Werkt uw deurbel naar behoren? Hoe lang heeft u er over gedaan om de deur open te doen?

    - Wat is uw e-mail adres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

  2. Auteur
    Anne
    Datum
    Beste PostNL,

    Oké voortaan ga ik mn tijd toetsen voordat ik de deur open doe. Deurbel ging. Ik was mijn was aan het ophangen vanuit de wasmachine.Trok snel wat aan. Liep naar beneden en deed de deur open....(Of moet je tegenwoordig binnen 5 seconde open doen en achter de deur liggen wachten op jullie ??)wat een rare vragen! Deurbel is in orde dus. Bezorger stond bij de buren aan te bellen. Die deurbel deed het ook. Geen briefje nog in brievenbus maar wel onbeleefde onvriendelijke woorden van jullie bezorger! Dat is gewoon mn klacht. Wat een rare vragen krijg ik hiervoor terug. Was een pakketje van Coolblue. Die bezorgers zijn vaak wel vriendelijk en beleefd. Die gaan voor een glimach. Dus zullen ook balen van jullie....
    Track en trace nummer heeft mn man, die wat besteld had. Nu niet bij de hand.... maar vind die vragen stom dus reageer ik misschien nu en misschien iets te snel..

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen