Klacht POSTNL: onbeleefdheid bezorger

# 392059
Maf

Pakket werd te laat en nat afgeleverd en verpakking was half open,
bezoerger was vervolgens erg onbeleefd toen ik daar wat van zei.

Berzorger ontslaan of een cursus klantvriendelijkheid laten volgen en hem leren hoe hij zorgvuldig met paketten om moet gaan ook als het regent.

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat één van onze bezorgers zich zeer onbeleefd heeft gedragen. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wij streven er altijd naar om alle zendingen binnen het aangeboden tijdsvak te bezorgen. We kunnen dit helaas niet garanderen. De pakketbezorger is afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route. Hierdoor kan het gebeuren dat het pakket niet op het verwachte tijdstip bezorgd kan worden. Uiteraard is het niet de bedoeling dat een bezorger zich onbeleefd gedraagt. Hiervoor wil ik graag een melding maken.

- Kunt u omschrijven wat er precies gezegd is door de bezorger?
    - Uw e-mailadres.