Klacht POSTNL: onbeleefdheid bezorger

Klachtnummer
# 392059
Gebruiker
Maf
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket werd te laat en nat afgeleverd en verpakking was half open,
bezoerger was vervolgens erg onbeleefd toen ik daar wat van zei.

De oplossing

Berzorger ontslaan of een cursus klantvriendelijkheid laten volgen en hem leren hoe hij zorgvuldig met paketten om moet gaan ook als het regent.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat één van onze bezorgers zich zeer onbeleefd heeft gedragen. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wij streven er altijd naar om alle zendingen binnen het aangeboden tijdsvak te bezorgen. We kunnen dit helaas niet garanderen. De pakketbezorger is afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route. Hierdoor kan het gebeuren dat het pakket niet op het verwachte tijdstip bezorgd kan worden. Uiteraard is het niet de bedoeling dat een bezorger zich onbeleefd gedraagt. Hiervoor wil ik graag een melding maken.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Kunt u omschrijven wat er precies gezegd is door de bezorger?
    - Uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen