Klacht POSTNL: onbereikbaar

louk50

ik kan geen contact krijgen, geen telefoon nummer niets

contact over reden van rembours betaling

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de kosten die u moet betalen om uw pakket in ontvangst te kunnen nemen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Als u kunt aangeven wat precies uw vraag omtrent deze kosten precies is, dan zal ik proberen u van een zo goed mogelijk antwoord te voorzien. Wat ik u alvast kan vertellen is dat het om inklaringskosten gaat. Meer hierover kunt u lezen op https://www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/pakket-uit-het-buitenland/ of op de website van de douane.

louk50
    ik wil telefonisch contact. Dan kan ik uitleggen. Dit werkt zo niet. Graag uw tel nummer

U kunt via www.postnl.nl aangeven dat u telefonisch contact wilt, waarna u wordt doorverbonden met een medewerker. Mocht u hier uw vraag nog kwijt willen zullen wij uw vraag ook zo goed mogelijk proberen te helpen. Dan vraag ik u de gevraagde informatie nog te verstrekken.

louk50
    waar staat dat op site. uren zoeken niets gevonden

Bedankt voor uw reactie. https://www.postnl.nl/klantenservice/. Daar kan u aangeven wat uw probleem is en moet u enkele stappen doornemen met onze chatbot Daan. Vervolgens kan u dan aangeven dat u telefonisch contact wilt opnemen.

louk50
post.nl en douane spelen kip en ei.