Klacht POSTNL: onbereikbaar

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 511635
Gebruiker
louk50
Datum
5 reacties

Details

De klacht

ik kan geen contact krijgen, geen telefoon nummer niets

De oplossing

contact over reden van rembours betaling

5 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de kosten die u moet betalen om uw pakket in ontvangst te kunnen nemen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Als u kunt aangeven wat precies uw vraag omtrent deze kosten precies is, dan zal ik proberen u van een zo goed mogelijk antwoord te voorzien. Wat ik u alvast kan vertellen is dat het om inklaringskosten gaat. Meer hierover kunt u lezen op https://www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/pakket-uit-het-buitenland/ of op de website van de douane.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    louk50
    Datum
    ik wil telefonisch contact. Dan kan ik uitleggen. Dit werkt zo niet. Graag uw tel nummer
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,


    U kunt via www.postnl.nl aangeven dat u telefonisch contact wilt, waarna u wordt doorverbonden met een medewerker. Mocht u hier uw vraag nog kwijt willen zullen wij uw vraag ook zo goed mogelijk proberen te helpen. Dan vraag ik u de gevraagde informatie nog te verstrekken.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

  4. Auteur
    louk50
    Datum
    waar staat dat op site. uren zoeken niets gevonden
  5. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. https://www.postnl.nl/klantenservice/. Daar kan u aangeven wat uw probleem is en moet u enkele stappen doornemen met onze chatbot Daan. Vervolgens kan u dan aangeven dat u telefonisch contact wilt opnemen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
louk50
Datum
Uiteindelijke oplossing
post.nl en douane spelen kip en ei.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen