Klacht POSTNL: Onbeschoft en slordig

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 453469
Gebruiker
Als ze het niet wetten kappen ze het af
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik krijg al dagen achter elkaar het bericht dat het pakket die dag zal worden bezorgd en iedere dag weer een nieuw bericht dat het wordt bezorgd. Tijdens de chat met post.nl blijkt het nog in de sorteercentrum te zitten de chat ik vraag waarom dan de berorgmoment berichten. Ik wordt grof weg afgekapt met u kan ik niet verder. Ik heb printscreens gemaakt. van het gesprek!

De oplossing

Wees eerlijk en duidelijk met track en trace!

Bijlagen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de manier waarop uw chatgesprek met een medewerker van de klantenservice is afgerond. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap dat u graag met respect wordt behandeld en dat u graag duidelijkheid wilt over uw situatie. Ik heb het chatgesprek erbij gepakt en ik zie dat mijn collega meermaals heeft geprobeerd uit te leggen waarom u een bezorgmoment ziet staan. Mijn collega heeft het chatgesprek gesloten, omdat u begon te schreeuwen (in hoofdletters/met caps lock aan typen).

    Zodra een pakket bij PostNL wordt aangemeld ziet u altijd een automatisch gegenereerd bezorgmoment staan. U moet dit bezorgmoment altijd in combinatie met de huidige status van het pakket bekijken. Als er staat dat uw pakket vandaag tussen 08:00 en 18:00 uur wordt bezorgd dan mag u daar van uitgaan als de status op 'Bezorger is onderweg' staat. Zolang de status 'Zending is bij PostNL' is zal het pakket nog niet worden bezorgd en is de kans groot dat het bezorgmoment een dag opschuift. Het bezorgmoment is dan ook te allen tijd een indicatie en geen belofte.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Als ze het niet wetten kappen ze het af
Datum
Uiteindelijke oplossing
Als ik de vraag 3 moet stellen zonder antwoord dan zet ik de caps lock aan omdat uw medewerker digitaal doof is en niet de vraag wil beantwoorden. zoals in de laatste screenprint te zien is. Er zijn ook screenprints zonder de caps lock van dat gesprek. Post.nl
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen