Klacht POSTNL: Onbeschoft gedrag medewerker PostNL

Nagy_123

Pakketbezorger zet een grote mond op dat ik voortaan in het appartementen gebouw naar de voordeur dien te komen omdat hij het appartementen gebouw niet in zou mogen.

Ten eerste staat dit nergens in de Corona informatie van PostNL vermeld en geen enkele ander PostNL bezorger heeft hier in de afgelopen dagen melding over gemaakt.

Toen ik hem op de PostNL reactie uit deze klacht (https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/postnl/klachten/niet-bezorgen-op-7e-verdieping-in-gebouw-met-liften./details?complaintId=e4b55db5-3641-4169-9a23-2459ec13ba8f) wees werd gesteld dat dit allemaal onzin zou zijn.

Meneer werd geïrriteerd en onvriendelijk, toen ik hem erop aansprak dat dit geen klantvriendelijk gedrag was werd het enkel erger. Heb aangegeven het jammer te vinden dat ik zijn gedrag niet gefilmd had, wat enkel voor nog meer klant onvriendelijke reactie zorgde.

In jaren niet zo'n onbeschoft figuur aan mijn deur gehad en meer dan onacceptabel. Toen ik om zijn naam vroeg om een klacht in te kunnen dienen weigerde hij uiteraard om die te geven.

Enkele jaren terug vertoonden sommige bezorgers soort gelijk gedrag in een klacht van een andere consument; https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/postnl/klachten/niet-bezorgen-op-7e-verdieping-in-gebouw-met-liften./details?complaintId=e4b55db5-3641-4169-9a23-2459ec13ba8f

Hopelijk blijft PostNL hard werken aan het verbeteren van het gedrag van haar medewerkers om dit soort gedrag van deze medewerker in de toekomst te voorkomen.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorger zich onbeschoft heeft gedragen en aangaf dat u uw pakket beneden bij de voordeur van het appartementencomplex in ontvangst dient te nemen. Ik begrijp dat u erg teleurgesteld bent over deze gang van zaken. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik de manager van de verantwoordelijke bezorger is op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u zelf geen persoonlijke terugkoppeling. Het is aan de leidinggevende om gepaste actie te ondernemen, mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zeker zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen. Ik vertrouw erop dat naar aanleiding van de ondernomen actie de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn oprechte excuses voor de overlast die u heeft ondervonden.