Opgelost door POSTNL: Onbeschoft gedrag

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 367569
Gebruiker
Floortje@90
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Er werd net bij mij aangebeld 11.20 uur de bel deed het maar niet de intercom.Ik loop naar het balkon en roep naar de postbezorger of het pakket voor 8H was.Hij reageerde meteen dat het voor mij was en dat ik open moest doen als hij aanbelde want ik heb nog meer te doen was zijn antwoord.Ik zei doe maar een beetje rustig ik had de deur opengemaakt. Toen kreeg ik van, ik heb nog meer te doen als voor de deur gaan staan te wachten wat denk je wel met je rotkop.Nou dit pik ik dus absoluut niet van niemand. En zeker niet van een postbezorger.
Hij heeft het pakket afgeven op 6K en die was ook niet te spreken over de bezorger.
Hopelijk spreken jullie hem hierop aan want dit vind ik geen normaal gedrag.
Ik ben er erg van geschrokken want dit verwacht je niet van post nl.

Met vriendelijke groet .

De oplossing

Zeer zeker hem erop aanspreken

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat de chauffeur zich niet correct heeft gedragen. Ik kan me voorstellen dat u hiervan bent geschrokken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Heeft de chauffeur een briefje bij u achter gelaten dat het op 6K was afgegeven?

    - Wat is u e-mail adres?

    - Begrijp ik goed dat uw huisnummer 8H is? Ik zie dit niet in uw privégegevens staan.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend dat de pakketbezorger zich zo tegenover u heeft gedragen. Namens PostNL willen we u hier allereerst excuses voor aanbieden. Dit had niet mogen gebeuren.

    Om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt, zullen wij uw melding per direct doorsturen naar de leidinggevende van de desbetreffende bezorger. Deze leidinggevende zal vervolgens de kwestie persoonlijk bespreken met de bezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Floortje@90
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben hem erop aangesproken zeggen ze en mij excuus aangeboden.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen