Opgelost door POSTNL: Onbeschoft gedrag

sad Opgelost
Floortje@90

Er werd net bij mij aangebeld 11.20 uur de bel deed het maar niet de intercom.Ik loop naar het balkon en roep naar de postbezorger of het pakket voor 8H was.Hij reageerde meteen dat het voor mij was en dat ik open moest doen als hij aanbelde want ik heb nog meer te doen was zijn antwoord.Ik zei doe maar een beetje rustig ik had de deur opengemaakt. Toen kreeg ik van, ik heb nog meer te doen als voor de deur gaan staan te wachten wat denk je wel met je rotkop.Nou dit pik ik dus absoluut niet van niemand. En zeker niet van een postbezorger.
Hij heeft het pakket afgeven op 6K en die was ook niet te spreken over de bezorger.
Hopelijk spreken jullie hem hierop aan want dit vind ik geen normaal gedrag.
Ik ben er erg van geschrokken want dit verwacht je niet van post nl.

Met vriendelijke groet .

Zeer zeker hem erop aanspreken

Geachte heer/ mevrouw,

Mijn excuses voor het feit dat de chauffeur zich niet correct heeft gedragen. Ik kan me voorstellen dat u hiervan bent geschrokken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Heeft de chauffeur een briefje bij u achter gelaten dat het op 6K was afgegeven?

- Wat is u e-mail adres?

- Begrijp ik goed dat uw huisnummer 8H is? Ik zie dit niet in uw privégegevens staan.

Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend dat de pakketbezorger zich zo tegenover u heeft gedragen. Namens PostNL willen we u hier allereerst excuses voor aanbieden. Dit had niet mogen gebeuren.

Om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt, zullen wij uw melding per direct doorsturen naar de leidinggevende van de desbetreffende bezorger. Deze leidinggevende zal vervolgens de kwestie persoonlijk bespreken met de bezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen.

Floortje@90
Ze hebben hem erop aangesproken zeggen ze en mij excuus aangeboden.