Klacht POSTNL: Onbeschoft te woord gestaan door de postbezorger.

# 320216
Marga

Het gaat over een onbeschofte postbezorger van Post.nl!
De bezorger belde aan om een pakket af te geven. Toen ik de deur open deed hoorde ik dat hij het pakket al bij de buren had afgegeven! Hij liep terug naar mijn deur en maakte de opmerking: een beetje tempo graag! Ik vroeg of hij maar 1 keer had aangebeld (mogelijk had mijn bel het niet gedaan), waarop hij antwoordde: hoezo, moet ik meerdere keren aanbellen dan?
Blijkbaar zijn wij als klant niet snel genoeg en wordt de slecht betaalde postbezorger vrij grof als hij een paar seconde tijd verliest bij het afgeven van een pakket!!

De postbezorger hierop aanspreken.

Geachte heer/mevrouw van den Bergh,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat onze pakketbezorger u geen voldoende tijd gaf om aan de deur te komen en vervolgens u onjuist heeft bejegend. Namens PostNL willen we u hier allereerst excuses voor aanbieden. Dit had niet mogen gebeuren.

Om er voor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt, heb ik uw melding per direct doorgestuurd naar de leidinggevende van de desbetreffende bezorger. Deze leidinggevende zal vervolgens de kwestie persoonlijk bespreken met de bezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: www.postnl.nl/klantenservice

Thera
    PostNL