Klacht POSTNL: Onbeschofte behandeling

Klachtnummer
# 278205
Gebruiker
Ict
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Mijn pakket is vanavond om acht uur bezorgd. Het zou vanmiddag bezorgd worden. Is geen probleem,maar Ik doe 'savonds niet de deur zomaar open. Ik heb drie keer gevraagd,wie is daar ik kreeg geen antwoord. Dus deed ik niet open. Ik hoorde een hoop gefoeter voor de deur en ving het woord pakket op waarop ik de deur open deed. Er stond een heel boze bezorger voor de deur hij deed heel onvriendelijk en deed net of hij het pakket weer mee wilde nemen en mopperde dat hij ook een keer naar huis wilde. Ik vind dit een heel slechte service en zeker geen reclame voor Postnl

Gewenste oplossing

Bezorgers leren vriendelijk en correct te handelen ook al loopt hun werkdag uit!

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heet, mevrouw Moetwil,

    Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger onvriendelijk en mopperend voor uw deur stond.

    Het is natuurlijk niet de bedoeling dat een bezorger chagrijnig en geïrriteerd overkomt. Ik zou hier graag een melding voor willen maken. Zou ik van u de 3S code van de zending mogen ontvangen, zodat ik kan achterhalen om welke bezorger het gaat. Dan zorg ik ervoor dat deze bezorger hierop wordt aangesproken.

    Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,
    Jurgen
    PostNL
  2. Auteur
    Ict
    Datum
    De
    code is:3STVBA015968199
    Met vriendelijke groet
    Ingrid moetwil

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen