Klacht POSTNL: Onbeschofte bezorger weigert pakketten te bezorgen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 483656
Gebruiker
Ikbenerklaarmee
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb sinds mei 2020 problemen met de luie bezorger van PostNL ik heb sinds mei zeker 11 keer een klacht ingediend bij PostNL en bij PostNL kreeg ik te horen dat het probleem zal worden opgelost.
Het probleem is namelijk dat de bezorger weigert mijn pakketten bij mij te leveren. Hij levert mijn pakketten bij de buren of bij een PostNL punt. Na keer op keer een klacht te hebben ingediend heb ik een mail ontvangen van PostNL dat de chauffeur geen pakketten die voor mij bedoeld zijn zal bezorgen en daf ik ze kan ophalen bij een afhaalpunt. Hoe kan het dat de consument wordt afgestraft voor het wangedrag van de bezorger. Hoe kan het dat PostNL bezorgers belonen wanneer ze hun werk niet goed doen?

De oplossing

Dat mijn pakketten aan de voordeur worden bezorgd, want wanneer ik verwacht dat een pakket geleverd zal worden ben ik die dag ook speciaal thuis om het in ontvangst te nemen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat u graag de zendingen op uw adres geleverd krijgt. Ik zie helaas dat ik hier weinig aan kan veranderen. Ik heb terug gekeken voor u in ons systeem naar alle klachten en zie dat er behoorlijk wat conflicten zijn geweest tussen u en de bezorger. Hierdoor heeft de leidinggevende van de bezorger besloten dat er op uw adres geen pakketten meer aangeboden zullen worden. Ik snap uiteraard dat u hier niet tevreden over bent in ieder geval mijn excuus voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ikbenerklaarmee
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dat is te makkelijk! Ik wil inzicht in wat er bedoeld met conflicten. Het is toch vanzelfsprekend dat wanneer een bezorger zich misdraagt ik daar klachten over ga indienen? Omdat klachten indien wordt dat bestempeld als conflict en wordt de bezorger beloond! En consument afgestraft dat is te gek voor woorden! Dus nee ik ben absoluut niet tevreden wil graag een passende oplossing. Ik bestel immers zodat het thuis bezorgt wordt en niet dat ik het moet ophalen bij een ophaalpunt. Schandalig!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen