Klacht POSTNL: Onbeschofte bezorger

Klachtnummer
# 298671
Gebruiker
Reginakeijmel
Datum
6 reacties

Details

De klacht

De bezorger weigert steeds mijn pakket naar boven te brengen . 3 hoog. Ik heb al meerdere klachten gemeld bij post.nl maar hij blijft weigeren. Rijd gewoon weg met mij pakket. Ik heb nu al 3 of 4 keer ruzie met hem gehad en hij is erg onbeschoft tegen mij . Hij moet gewoon zij werk doen. Hij belt bij beneden buurman aan en laat mijn pakket daar achter zodat ik het naar boven moet tillen . Ik bestel online juist omdat ik dan niet hoeft te tillen Dit loopt al sinds vorig jaar mei

De oplossing

Hij moet gewoon zijn werk doen en mijn pakket naar mijn voordeur brengen. Ik verwacht zeker een excuus voor zijn lompe en onbeschofte gedrag .

6 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Keijmel,

    Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat uw zendingen niet op de juiste wijze op uw adres aangeboden worden. Voor het ervaren ongemak wil ik u graag mijn excuses aanbieden. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik zie dat er naar aanleiding van eerder contact met onze klantenservice vandaag opnieuw een klacht namens u is ingediend. In deze klacht is duidelijk aangegeven dat dit al langere tijd speelt en dat u nog geen verbetering merkt. Deze klacht zal opnieuw met de betreffende bezorger besproken worden en naar aanleiding van de klacht zullen er passende maatregelen getroffen worden. Op die manier wordt de kans op herhaling verkleind en zou de bezorging op uw adres weer op de juiste wijze moeten verlopen.

    De ingediende klacht wordt verder intern afgehandeld, u krijgt hier in eerste instantie geen extra reactie op. Mocht u echter benieuwd zijn wat er uit de klacht naar voren is gekomen, dan mag u ons in de loop van volgende week gerust opnieuw een bericht sturen. Wellicht kunnen wij u hier dan meer over vertellen.

    Ik hoop u hiermee eerst voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    René
    PostNL Klantenservice

  2. Auteur
    Reginakeijmel
    Datum
    Het ergste vind ik nog dat de post.nl er nu mijn probleem van maakt omdat ik moet zorgen dat ik morgen weer thuis bent en zoniet dan naar een ophaalpunt worden gebracht. Dan heb ik een groot probleem want ik krijg dat niet thuis . 2 grote dozen . Waarom denk je dat ik online bestel. Omdat het dan thuis Word bezorgd
  3. Auteur
    Reginakeijmel
    Datum
    De bezorger is vandaag weer geweest om het pakket opnieuw aan te bieden . Alleen niet bij mij. Bij de beneden buurman zonder bij mij aan te bellen. Erg onbeschoft weer. Scheiterd .Is zijn baan niet waardig . Eikel
  4. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Keijmel,

    Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger wederom het pakket niet bij u heeft afgeleverd.

    Graag zou ik willen weten of de bezorger nog bij u heeft aangebeld en of er een kennisgeving is achtergelaten. Dan kan ik eventueel nogmaals een bericht voor u doorgeven aan de teamleider van de betreffende bezorger.

    Met vriendelijke groet,

    Thera
    PostNL
  5. Auteur
    Reginakeijmel
    Datum
    Hij heeft NIET Aangebeld maar de pakketten bij mijn beneden buurman heeft achter gelaten . Ik kwam daar achter omdat ik weer met de post.nl ging bellen waar mijn pakketten waren . Die vertelde mij dat ze afgeleverd waren bij de beneden buurman. Er lag wel een niet thuis briefje in me bus terwijl ik WEL thuis was. Hij heeft NIET Aangebeld.
  6. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Keijmel,

    Hartelijk bedankt voor uw toelichting. Ik heb dit nog aan de klacht toegevoegd, zodat dit ook nog met de chauffeur kan worden besproken. Mijn excuses voor alle overlast.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?