Opgelost door POSTNL: Onbeschofte bezorger

sad Opgelost
# 342055
jonnie35

Bezorger plaats zelf paraaf voor aangetekende stukken en gooit deze vervolgens in brievenbus van appartementen complex, daar melding van gemaakt en toen heeft hij aangegeven dat hij geen pakketten meer bij mij bezorgt en dat klopt hij brengt ze nu telkens direct naar een afhaalpunt toe en doet zelfs geen briefjes van kennisgeving in de brievenbus. Hierdoor al aantal keren dat pakjes terug zijn gegaan naar afzender en als ik op ophaalpunt kwam dan waren er in 1x meerdere pakjes voor me. Afgelopen week gebeld door ophaalpunt dat er inmiddels 5 pakketten lagen voor mij. Dit is een grote schande

Dat deze bezorger van mijn wijk afgaat en dat ik weer normaal pakjes thuis bezorgt krijg waar ik ook voor betaal

Geachte heer of mevrouw Telnekes,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een heeft over uw bezorger. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

De Track en Trace-codes welke u mee heeft gestuurd, zijn beiden verouderd. Heeft u voor mij ook een recente Track en Trace-code waarbij dit probleem plaats heeft gevonden? Dan maak ik direct de klacht voor u aan.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

jonnie35
    Dit zijn de 5 codes die ik vandaag heb afgehaald bij het ophaalpunt van de Oranjerie in Apeldoorn, doordat hun mij gebeld hebben kon ik ze nog op tijd afhalen. LM402957841CN, LM416994950CN, LM402957912CN, LA136090164EE en 3SIMU0014595334
    Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er niet is aangebeld terwijl u wel aanwezig was. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

jonnie35
Nog geen nieuw pakket gehad dus weet nog niet of de klacht opgelost is. Ik heb uw klacht geregistreerd. Deze wordt besproken met de verantwoordelijke medewerker om herhaling te voorkomen. Daar dit een interne afhandeling betreft, ontvangt u hierop geen reactie. Maar hierin heb ik weinig vertrouwen want dit is nu dus al de 3e keer dat ze de bezorger gaan aanspreken en de andere 2x heeft dus niets uitgehaald