Klacht POSTNL: Onbeschofte pakketbezorger

Charissa

Bezorger is Gewoon weg brutaal en smijt met duur aangekochte pakketten. Hij liet duidelijk merken dat het hem echt niet kon schelen wat en hoe. Werd zelfs uitgescholden door de bezorger. En PostNL doet er helemaal niks mee. Want ze hebben een beleid waarin voor callagents niks mogelijk is. Beetje jammer.

PostNL moet beter zijn voor hun personeel dan is ook hun personeel een stuk gemotiveerder en zijn dit soort van klachten gewoon overbodig. Maar een gemeende excusses en een vergoeding zou op zijn plaats zijn.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent het gedrag van onze chauffeurs. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is dat de chauffeur onbeschoft is en niet zorgvuldig omgaat met uw pakketten. Mijn excuses hiervoor. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat zijn de Track & Trace codes van deze pakketten?

- Is zowel de inhoud als de verpakking beschadigd? Heeft u dit al gemeld bij de afzenders?

- Wat is uw e-mail adres?