Klacht POSTNL: Onbetrouwbaar en leugenachtig gedrag. PostNL= Koninklijk BV ? lachertje.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 286805
Gebruiker
SpeedyG
Datum
1 reactie

Details

De klacht

pakket zou bezorgd worden tussen 11.45-15-45. Om 20.00 uur niets. fesproken met afzender, stond nog open ter bezorging. Om 21.25 lees ik: je pakket werd niet bezorgd want je was niet thuis. Hbe de hele dag thuis gezeten en nog liegen ook: ik was thuis: 1. was telefonsich in gesp[rek, lampen waren heir ook zichtbaar aan. om 21,26 met afzender contact gehad: die meldde dat de post bezorger de zaak om 21.33 afmeldde terwijl wij dus Nb in gesprek zijn ! dat is sterk ! te lui om werk correct te doen !?

De oplossing

mijn verpruste dag vergoeden: ik kon nu niet mijn brieven de deur uit doen en om 19.00 sluit het postagentschap alhier !

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Boross,


    Uit uw bericht begrijp ik dat u een pakket verwachtte en er niet is aangebeld en u ook geen briefje ter kennisgeving heeft ontvangen. Daarnaast begrijp ik dat u geen brieven kon posten, omdat u de hele dag op uw pakketje heeft gewacht. Hierover het volgende.

    Mijn excuses voor al het ervaren ongemak. Graag zorg ik dat alles met de bezorger wordt besproken. Hiervoor heb ik nog de volgende gegevens van u nodig: uw e-mailadres en de trackingcode. Heeft u heeft pakketje inmiddels wel ontvangen?

    In afwachting van uw reactie verblijf ik.


    Met vriendelijke groet,
    Sandra
    PostNL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
SpeedyG
Datum
Uiteindelijke oplossing
geen, met excuses komen we er niet, zie vervolg klacht: de doos in de doos waren beiden nl met mes oid opengemaakt, maw: twee verpakkingne moedwillig geopend. di in strijd met postwet.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?