Klacht POSTNL: Onbetrouwbaar in bezorging en slechte service

Bezorgingmislukt#2020

Voor de derde keer wordt het adres door postnl op het verzendlabel aangepast, waardoor pakket niet aankomt. De tweede keer moest ik zelf kontakt opnemen met de vervoerder in Duitsland om het pakket bezorgd te krijgen. De andere pakketten uit Italie kwamen retour. Voor het derde pakket ben ik bezig mijn geld terug te krijgen: 3 telefoontjes van in totaal meer dan 90 minuten weer verder. Iedere keer moet ik alles opnieuw vertellen. Het 2e gesprek gesprek werd me ook nog eens verkeerde informatie medegedeeld en door postnl opgehangen, omdat ik aangaf de hele gang van zaken amateuristisch vind. Het ergste vind ik dat ik het gevoel heb dat er niks aan gedaan wordt het echte probleem (iemand die een verkeerd label er structureel opplakt) op te lossen.

Structureel het probleem oplossen en in ieder geval mijn geld terug voor niet geleverde diensten. Ik heb het juiste adres wat op de label stond toegevoegd als bijlage.