Klacht POSTNL: Onbetrouwbare bezorging

Klachtnummer
# 638719
Gebruiker
Liono0o
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Helaas is PostNL niet betrouwbaar als het gaat om leveringen. Ons pakket zou vrijdag 23-12 bezorgd worden. Dit word elke keer verschoven door PostNL. Ook deze week zou het pakket 4 keer bezorgd worden waarvan de laatste op een afhaal locatie. Elke keer krijgen we de melding “het pakket kon niet bezorgd worden”. Gezien dit om breekbare spullen gaat met een houdbaarheidsdatum vind ik dit niet kunnen.

Gewenste oplossing

Bezorg het pakket uiterlijk zaterdag 31-12.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van een pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn informatie heeft u de zending inmiddels van een afhaallocatie kunnen afhalen maar ik kan me voorstellen dat u het erg vervelend hebt gevonden dat deze zo lang onderweg is geweest. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ondanks dit vervelende incident wil ik u uiteraard wel alle goeds wensen voor het nieuwe jaar. We zullen ons best doen een herhaling van dit incident te voorkomen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen