Klacht POSTNL: Onbetrouwbare pakketbezorging

# 402022
Ton

Voor de zoveelste keer nauwlettend track en trace in de gaten houdend. Pakketje na 15:00 af te halen maar inmiddels 18:00 geweest en nog steeds melding dat pakketje er nog niet is.... Naast de keren dat ik thuis ben en er een niet thuis bericht in de bus gestopt wordt. Gewoon woonhuis geen flat overigens. Moeten we er vanuit gaan dat pakket dienst doet waar ze zin in hebben.onvetrouwbaar zijn.

Doen wat ze beloven......

Ton
    Antwoord postnl via Mess.: Bedankt voor de track en trace. Ik begrijp dat je zelf het adres hebt gewijzigd en dat de zending nu twee dagen later komt dan gepland, klopt dat? Ik zie dat hij nu voor morgen gepland staat en dat de bezorger je gemist heeft vandaag. Je kan je pakket dus morgen verwachten! Groetjes, Louelle
    Reply: Ik had hem gisteren op leveren bij jumbo gezet. Dus hoezo heeft de bezorger mij gemist ?
    Zou vandaag na 15:00 op afhaalpunt liggen. Dus inderdaad ...waar doe ik de moeite voor als er toch niets mee gebeurt
    En overigens stopt de bezorger vandaag om briefje in de bus te stoppen terwijl ik gewoon op de bank zit. Dus niks gemist maar niet zijn huis werk gedaan EN te lamlendig om aan te bellen
    En overigens ook gewoon weer een antwoord van po
    stnl als vanouds.. "je kunt je pakket morgen verwachten". Of overmorgen of zaterdag of wanneer het de bezorger uitkomt.
    Ton
    Nogmaals. Een reactie van postnl via Messenger: Hoi! Ik snap dat je hiervan baalt. Ik zie dat het ook gisteren is dat de bezorger je gemist heeft. Waarschijnlijk is de melding niet meer op tijd doorgekomen en was de bezorger al onderweg. Momenteel ligt de zending weer op het depot. De bezorging staat nu gepland voor morgen. Het kan soms even duren voordat de Track & Trace de status update. Het kan helpen om te taal even naar Engels te switchen en vervolgens weer terug naar Nederlands. Vaak laad hij dan weer de accurate status. Mijn excuses voor het ongemak. Groetjes Kim

Mijn respons: Ik was thuis, zat in de bank en bezorger belt niet aan. Komt alleen de. Bus uit om briefje in de bus te doen. Dus als jij gelijk hebt ... Is er nog steeds een wanprestatie.

Ton
    Nogmaals een reactie van Postnl: Soms doet Track en Trace een beetje vreemd en kan het helpen even te switchen tussen de talen. Wat betreft de bezorging is er inderdaad iets niet helemaal goed gegaan, je weet zeker dat je bel werkt? Dan ga ik hierover een klacht registreren. Graag ontvang ik je volledige naam, postcode en huisnummer samen met je telefoonnummer en e-mailadres. Groetjes Diana

Mijn reactie ....
    Natuurlijk doet mijn bel het. Adres etc hierweggelaten ...... En op de prtscr van 16:28 en 15:35 staat duidelijk bezorgadres jumbo . Niet mijn huisadres. Pakketbezorger had dus niks bij mijn huisadres te zoeken

Uit uw bericht begrijp ik dat u al contact heeft gehad met onze klantenservice. Ook in mijn systeem zie ik dat er al een klacht voor u is geregistreerd. Deze klacht is inmiddels aangesproken op zijn/haar gedrag. Ik ga er dan ook vanuit dat dit niet meer voorkomt.