Klacht POSTNL: Onbevredigende antwoorden nav mijn klacht

# 319799
J.W.A. Alleman

Een flink aantal dagen, in elk geval meer dan een week, is hier in de straat geen post bezorgd en geen postbezorger aan de deur geweest. Periode 1 t/m 11 augustus.
Meerdere buren en wat verderop wonenden missen post, bovendien werd er twee zaterdagen achtereen geen AH folder bezorgd bij dezelfde bewoners. Dat is toch ook een bewijs dat er geen postbezorger aan de deur is geweest.
Ook uit mijn camerabeelden blijkt dat overigens.

Volgens mij heeft de postbezorger de post gewoon op de een of andere wijze doen verdwijnen, dat is ook het bericht dat ik van een van de bezorgers desgevraagd kreeg. Zij zou deze info via een groepsapp hebben gekregen.
De leidinggevende zou geen contact met de betreffende nalatige collega kunnen krijgen.

Wat is er nu echt aan de hand?

De poststukken die ik niet heb ontvangen werden wel in de PostNL app aangekondigd.
Diverse malen heb ik hierover met PostNL gebeld, gemaild, reactieformulieren ingevuld maar telkens weer krijg ik geen of een nietszeggend antwoord.
Ik sta wel voor aap bij een aantal bedrijven en een arts omdat facturen onbetaald bleven.

Duidelijk uitleggen wat er nu werkelijk is gebeurd die we(e)k(en), als bv de postbezorger met de post en de Noorderzon is vertrokken geef dat dan gewoon toe.

Geachte heer/mevrouw Alleman,

Uit uw bericht begrijp ik dat de post al een geruime tijd niet of niet goed bij u en uw buren wordt bezorgd. Ik kan mij voorstellen dat u hier absoluut niet blij mee bent en ik wil u dan ook graag mijn excuses aanbieden voor het ontstane ongemak.

Ik zie dat u vandaag nog telefonisch contact hebt gehad met één van mijn collgea's. Zij heeft nogmaals een klacht voor u doorgegeven en gevraagd of de postbezorging voor uw wijk beter in de gaten kan worden gehouden.

Ik verwacht dat er na aanleiding van deze klacht nog contact met u op wordt genomen omdat dit een herhaalklacht is. Wanneer dit precies zal zijn, kan ik u helaas niet vertellen.

Thera
    PostNL
    J.W.A. Alleman
    Nooit iemand meer contact opgenomen.

J.W.A. Alleman
Geen oplossing, ik krijg telkens weer via de mail een nietszeggend antwoord. "post is niet te volgen, geen barcode, men zal voortaan beter opletten" Binnenkort neemt de manager contact met u op, dat moet nu na een maand nog steeds gebeuren. Het probleem is dat er 10 dagen lang geen postbode is geweest niet bij mij en niet in dit deel van de wijk. Dat is wat anders dan een vermist poststuk. Ook na diverse malen te hebben gevraagd hoe dat mogelijk is blijft POSTNL hierover zwijgen. Wat is er mis met gewoon even uitleggen wat er is gebeurd?