Klacht POSTNL: Onbezorgd pakket vanuit Korea

Jeison

Pakket uit korea nu al anderhalve week geleden aangekomen bij NLAMSA. Er word vermeld dat er een unsuccesful delivery was met de reden: Unknown adressee. Word dit pakket nog bezorgd en zo ja hoe lang gaat dat duren?

Ik zou graag willen dat het pakket zo snel mogelijk bij mij of bij een ophaalpunt in de buurt word bezorgd.

Geachte heer/mevrouw Wulf,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een pakket uit Korea. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uw zending wordt retour afzender afgeleverd. De reden van retour sturen staat op het pakket vermeld. Ik adviseer u contact op te nemen met de verzender van het pakket voor meer informatie.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.