Klacht POSTNL: onbezorgd pakket

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 481510
Gebruiker
maxhof
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Tv niet bezorgd; track en trace zegt van wel. hele dag op gewacht maar geen bezorging

De oplossing

zsm bezorgen of als het zoek geraagt is volledige vergoeding

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat er een afleverscan is gemaakt, terwijl u het niet ontvangen heeft. Ik zie dat Coolblue inmiddels navraag bij ons heeft gedaan, en ga er vanuit dat zij u zullen informeren wanneer daar een reactie op komt. Ik zie wel dat u hier aangeeft op nummer 8 te wonen, het pakket is geadresseerd aan nummer 9. Mocht dit niet een tik-fout zijn, raadt ik u aan bij dit adres langs te gaan. Mocht bovenstaande wel een typfout zijn, vraag ik u vriendelijk de reactie van de afzender af te wachten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
maxhof
Datum
Uiteindelijke oplossing
verwijt is dat ik nummer 8 heb aangegeven is onjuist. bestelgegevens staan op nummer 9 waar ik woon. geen voldoende oplossing; pakketten zijn nog steeds niet afgeleverd
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen