Klacht POSTNL: onbezorgd pakket

maxhof

Tv niet bezorgd; track en trace zegt van wel. hele dag op gewacht maar geen bezorging

zsm bezorgen of als het zoek geraagt is volledige vergoeding

Mijn excuses dat er een afleverscan is gemaakt, terwijl u het niet ontvangen heeft. Ik zie dat Coolblue inmiddels navraag bij ons heeft gedaan, en ga er vanuit dat zij u zullen informeren wanneer daar een reactie op komt. Ik zie wel dat u hier aangeeft op nummer 8 te wonen, het pakket is geadresseerd aan nummer 9. Mocht dit niet een tik-fout zijn, raadt ik u aan bij dit adres langs te gaan. Mocht bovenstaande wel een typfout zijn, vraag ik u vriendelijk de reactie van de afzender af te wachten.

maxhof
verwijt is dat ik nummer 8 heb aangegeven is onjuist. bestelgegevens staan op nummer 9 waar ik woon. geen voldoende oplossing; pakketten zijn nog steeds niet afgeleverd