Klacht POSTNL: Ondanks beloftes nog geen schadeclaim ontvangen van PostNL

BBC

Een tijd geleden zijn onze pakketjes leeg aangekomen bij de klant. Omdat we een webshop bedrijf zijn hebben we onderzoek verricht naar dit voorval en heel veel stukken aan PostNL klantenservice toevertrouwd. Natuurlijk heeft PostNL een grote schuilmuur van ouderwetse voorwaarden en zijn we uiteindelijk gedupeerd voor een bedrag van over de 250,00 euro, plus de nieuwe exemplaren die we moesten verzenden om aangiftes bij Politie te voorkomen. Onze schadepost loopt op tot 500,00 euro. PostNL heeft dan 1 schadeclaim ons toegezegd, tegen een schamele inkoopprijs min nogwel de btw.
Maar als je denkt dat je dat geld krijgt gestort, vergeet het maar. Inmiddels heb ik al 3 keer verhaal gehaald, en nog steeds geen bedrag van ze ontvangen. Ik word er zo moedeloos van! Als bedrijf versturen we veel pakketjes, maar op deze manier hoeft het van ons niet meer.

Handmatige bijboeking van de schadeclaim binnen 5 werkdagen.

Geachte heer/mevrouw Monsanto,Hartelijk dank voor uw reactie. Uit uw bericht begrijp ik dat het al langere tijd niet goed gaat met het bezorgen van de door u verzonden pakketten. Ik kan mij voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt en bied u dan ook mijn welgemende excuses aan. Omdat het mij niet gelukt is u telefonisch te bereiken, infomeer ik u op deze wijze.In mijn systeem kan ik zien dat er iets niet goed is gegaan met uw rekeningnummer waardoor de betaling op zich liet wachten. Er is op 18 november een nieuwe betalingsopdracht voor u aangemaakt. Heeft u het geld inmiddels ontvangen op uw rekening? Ik heb ook al een verzoek uitgezet naar de verantwoordelijke afdeling om hierin onderzoek te doen. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Tineke