Klacht POSTNL: Ondanks brief op deur,chauffeur het pakket beschadigd door de brievenbus gegooid

heelboos

Ondanks voor de zekerheid brief op de deur geplaatst.we waren thuis. Er is NIET gebeld en toch ondanks verzoek het pakket weer te retourneren aan Medipoint(zij weten ervan.Zij hebben ons verzocht het pakket niet aan te nemen), het pakket isTOCHveschadigd door de brievenbus gegooid door de chauffeur.Na telefoontje met Medipoint het pakket naar postkantoor gebracht.Er waren veel klachten over Post.nl.Chauffeur wordt niet betaald als hij het pakket niet aflevert.Schandalig.!
Wij hebben moeten bellen met Medipoint en daarna naar een postkantoor gemoeten.Treurig!!

Excuus en serieus nemen van klacht.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket van Medipoint. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

U geeft aan dat u een briefje op uw voordeur geplaatst heeft met daarop een verzoek. Het is mij niet duidelijk welk verzoek u precies op het briefje aangegeven heeft, maar de chauffeur werkt volgens richtlijnen waarbij geen gehoor gegeven mag worden aan verzoeken op briefjes op of bij uw deur. Daarom heeft de chauffeur in dit geval niet beslist onjuist gehandeld.

Afhankelijk van de gekozen verzendmethode door de afzender mag de chauffeur het pakket door de brievenbus afleveren zonder aan te bellen indien het pakket door de brievenbus past. Graag zou ik willen nakijken wat er precies op dit pakket van toepassing is.

- uw e-mailadres;
    - de track en trace code van het betreffende pakket;
    - een bevestiging dat uw deurbel naar behoren werkt;
    - wat er precies beschadigd is geraakt (de verpakking en/of de inhoud).