Klacht POSTNL: ondanks covid19 zijn er wél vrachtvluchten vanaf amsterdam naar santiago Chili

chuni

Mijn pakket CC073125103NL is op 27 maart verzonden naar Chili. Het is daarna niet meer te volgen, afgezien van het bericht "in transit" en geen enkele indicatie dat het in bestemmingsland is aangekomen.
WAAR IS HET?

vr. gr.
frans van linden
email:
vanlindenfrans@gmail.com
Chili

Uitzoeken wáár het pakket is en alsnog zorgen voor aflevering aan nadres in chili

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan goed begrijpen dat u dit graag wenst. Uw pakket had inderdaad al wel aan moeten komen. Graag hoor ik van u of u de afzender of de ontvanger bent van het pakket?