Klacht POSTNL: ondanks covid19 zijn er wél vrachtvluchten vanaf amsterdam naar santiago Chili

Klachtnummer
# 458052
Gebruiker
chuni
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn pakket CC073125103NL is op 27 maart verzonden naar Chili. Het is daarna niet meer te volgen, afgezien van het bericht "in transit" en geen enkele indicatie dat het in bestemmingsland is aangekomen.
WAAR IS HET?

vr. gr.
frans van linden
email:
vanlindenfrans@gmail.com
Chili

De oplossing

Uitzoeken wáár het pakket is en alsnog zorgen voor aflevering aan nadres in chili

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan goed begrijpen dat u dit graag wenst. Uw pakket had inderdaad al wel aan moeten komen. Graag hoor ik van u of u de afzender of de ontvanger bent van het pakket?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen