Klacht POSTNL: Ondanks goede verpakking is de inhoud van het pakket toch beschadigd.

SCHAAPJE

Op 3 mei een klacht ingediend betreffende de beschadiging van verstuurd object. Op 10 mei weer correspondentie hierover gehad en zou bericht krijgen waar de betreffende foto's naar toe gestuurd konden worden. Kon de foto's niet uploaden via het klachtenformulier. Tot op heden nog geen telefoon/mail hierover gekregen.

vergoeding voor geleden verlies

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw zending beschadigd is aangekomen bij de ontvanger. Ik kan me voorstellen dat dit een teleurstelling is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan en dat u nog geen bericht heeft ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb tot mijn spijt nog geen onderzoek kunnen vinden. Om uw verzoek verder in behandeling te kunnen nemen heb ik een omschrijving nodig van de inhoud, de verpakking, de waarde van de inhoud en een beschrijving van de schade. Tevens verneem ik graag de naam en het volledige adres van de geadresseerde. Met deze gegevens kan er een onderzoek voor u worden opgestart.

De collega die gaat over schademeldingen heeft foto's nodig van de schade aan de inhoud en de verpakking. Ik verzoek u daarom alvast om contact op te nemen met de geadresseerde, zodat deze de foto's kan maken en naar u kan mailen. Ik adviseer u om vijf foto's van de beschadigde zending te verzamelen en de geadresseerde te vragen de verpakking te bewaren. Er zijn foto's nodig van de doos, de barcode, de opvulling en twee foto's van de beschadiging aan het product. Daarnaast adviseer ik u het verzendbewijs te bewaren. Het verzendbewijs hebben wij nodig bij een eventuele uitkering van schade. De collega die gaat over schademeldingen neemt na het starten van het onderzoek contact met u op over de afhandeling van uw klacht en kan u vertellen waar u de foto's naar toe kunt mailen. Wilt u ook uw IBAN-rekeningnummer en de tenaamstelling aan ons doorgeven?