Klacht POSTNL: Onderfrankeren

Klachtnummer
# 117077
Gebruiker
Hans
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb bericht gekregen dat ik of iemand anders post heeft gestuurd of ontvangen met te weinig frankering. Voordat we dit betalen willen we eerst graag weten om welk poststuk het gaat. Op de brief van postnl. staat dat dit te traceren is, maar dit lukt niet. Code wordt niet herkend en site blijft aangeven probeer het nogmaals. Inmiddels al vele malen geprobeerd, ook na dag weer geprobeerd en met andere server geprobeerd maar zonder succes.
Tevens ontvingen we een tweede kaart met 06 code aan eind.
Beide kaarten zijn naar ander adres gestuurd (we zijn net verhuisd)
Wat moet ik doen om er achter te komen waar het fout is gegaan.
D03.150612.001105
D03.150612.001106

De oplossing

Graag oplossing hoe ik erachter kan komen om welk poststuk het gaat.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Teijgeler,

    Hartelijk dank voor uw bericht op klachtenkompas. Ik snap zeker dat het vervelend is dat u een portokaart heeft ontvangen en niet weet voor welke kaart dit betreft.

    Ivm privacy zal ik hiet niet de adresgegevens van de geadresseerde hier openbaar op klachtenkompas zetten. Maar uw zending waar de betaalcode: D03.150612.001105 bij hoort betreft een post stuk die verstuurd is naar Zwitserland. De zending D03.150612.001106 is verstuurd naar Duitsland. Ik hoop dat u nu weet welke poststukken dit betreft. U kunt ze ook nagaan op www.postnl.nl/betalen.

    Met vriendelijke groet,

    Lotte
    PostNL Klantenservice.

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen