Klacht POSTNL: Onderzoek doen waar en tijdstip 15:44 bezorger was

Kelvinno

Pakket weg foetsie .pakket zou 11 december geleverd zijn .niemand heeft hem hele buurt uitgekamt en gebeld .postnl wimpelt maar af om geen onderzoek te doen .ongeacht verzekerd of niet .

Ik wil dat de bedrijf de beste pakket gaat zoeken met middel van track scan waar de bezorger is geweest rond die tijdstip of waar pakket is .dit kan en mag niet

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het pakket dat u heeft verzonden. Deze is niet afgeleverd ondanks dat de scans dat wel aangeven. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat het niet is bezorgd. We kunnen doorgaans inderdaad geen onderzoek laten starten omdat het om een pakket gaat dat niet verzekerd is. Er hoeft tevens niet voor getekend te worden waardoor we niet precies kunnen nagaan waar het is geleverd.

Wat ik nog wel kan doen is een klacht doorzetten en vragen of de bezorger het zich nog kan herinneren. Wie weet levert dat nog iets op. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Uw e-mailadres
    - Het adres van de ontvanger ter controle
    - Was er ook al navraag gedaan bij buren?

Bedankt voor de aanvullende informatie. Het spijt me dat het pakket tot op heden niet terecht is gekomen. Graag informeer ik u over de verdere afhandeling.

Ik heb een klacht geregistreerd. U zal hier verder geen bericht meer over ontvangen. Dit zal intern worden besproken en bekeken om onze dienstverlening te verbeteren. Ik zie helaas dat het pakket onverzekerd is verzonden en om deze reden is het niet mogelijk om een verder onderzoek in te laten stellen of in aanmerking te komen voor een vergoeding. Ik hoop dat u het onderling met de geadresseerde kunt oplossen.