Opgelost door POSTNL: onduidelijk wanneer levering van pakket

content Opgelost
# 351943
HarrieR

Verwacht pakken via postnl en track en trace zou het op donderdag bezorgd worden. Werd die dag gewijzigd in vrijdag en staat nu, het is maandag, nog steeds op vrijdag en er blijft maar staan dat er vertraging is. Hoezo na één dag bezorgen en nu al een vertraing van drie dagen.

het packet spoedig bezorgen

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van uw gegevens heb ik gezocht door het systeem en zie vertraging is ontstaan in de sortering, mijn excuses. Waarschijnlijk is dit gekomen omdat de barcode niet meer geheel leesbaar was. Ik zie dat u het pakket ondertussen gelukkig hebt ontvangen.

HarrieR
Geen, pakket toch nog ontvangen omdat postnl zelf een oplossing bedacht.