Opgelost door POSTNL: onduidelijk wanneer levering van pakket

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 351943
Gebruiker
HarrieR
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Verwacht pakken via postnl en track en trace zou het op donderdag bezorgd worden. Werd die dag gewijzigd in vrijdag en staat nu, het is maandag, nog steeds op vrijdag en er blijft maar staan dat er vertraging is. Hoezo na één dag bezorgen en nu al een vertraing van drie dagen.

De oplossing

het packet spoedig bezorgen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van uw gegevens heb ik gezocht door het systeem en zie vertraging is ontstaan in de sortering, mijn excuses. Waarschijnlijk is dit gekomen omdat de barcode niet meer geheel leesbaar was. Ik zie dat u het pakket ondertussen gelukkig hebt ontvangen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
HarrieR
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen, pakket toch nog ontvangen omdat postnl zelf een oplossing bedacht.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen