Klacht POSTNL: onduidelijk

wim

ik krijg bericht dat ik 1,92 moet betalen ik kan niet zien waar van welke brief ik heb niets verstuurt ik zou niet weten van wie ik wat ontvangen heb wil ik kijken op ww.post.nl.nl/betalen kan ik alleen betalen maar niet inzien wat voor post het is geweest dus ik snap het niet gr wim

Geachte heer Zweers,Uit uw bericht begrijp ik dat u een portokaart heeft ontvangen maar onduidelijk is voor welk poststuk. Met de betaalcode van uw portokaart heb ik kunnen nagaan dat u portokosten moet betalen voor een poststuk dat naar u verstuurd is. Helaas staat de afzender niet vermeld op het poststuk. De zending was gefrankeerd met € 0,64, terwijl het tarief voor post van 48 gram binnen Nederland € 1,28 is. Naar aanleiding van uw bericht hebben we telefonisch contact gehad. Graag informeer u schriftelijk. Het te betalen bedrag bestaat uit het aan frankering ontbrekende bedrag, afgerond naar het eerstvolgende veelvoud van € 0,64 vermeerderd met € 1,28 administratiekosten. Inmiddels hebben we de afzender achterhaalt. U kunt portokosten op 2 manieren betalen: • U verwijdert de adressticker, plakt de aangegeven administratiekosten in postzegels of frankeert deze met uw frankeermachine en post de kaart in een oranje brievenbus.
    • U betaalt via een eenmalige incasso op www.postnl.nl/betalen. Hiervoor heeft u de betaalcode nodig die op de portokaart staat. De incasso wordt normaal gesproken aan het eind van de maand afgeschreven. U kunt maximaal 10 portokaarten per keer invoeren op de website. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben over onze dienstverlening, laat het mij dan gerust weten.Met vriendelijke groet,Tini