Opgelost door POSTNL: onduidelijkheden portokosten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 56760
Gebruiker
rik
Datum
2 reacties

Details

De klacht

We hebben een kaart ontvangen met daarop het verzoek tot betalen van portokosten voor het ontvangen van een onvoldoende gefrankeerd poststuk. We hebben echter geen poststuk ontvangen met de melding "frankering gecontroleerd". Hoe kan dat?

De oplossing

Duidelijk

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Willemse,Hartelijk dank voor uw reactie op deze site waarin u aangeeft dat een portokaart heeft ontvangen, maar dat het u niet duidelijk is waarvoor. Mijn excuses hiervoor.Naar aanleiding van uw bericht heb ik telefonisch contact met u opgenomen. Ik heb u een toelichting gegeven en enige uitleg kunnen geven over hoe u een afbeelding van het betreffende poststuk kunt bekijken. Ik ga er vanuit dat ik u zo voldoende heb geinformeerd. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan hoor ik dat graag. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak en een prettige dag gewenst.Mert vriendelijke groet,Willemien
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    rik
    Datum
    Duidelijk antwoord

Uiteindelijke oplossing

Auteur
rik
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen