Klacht POSTNL: Onduidelijkheid en grote vertraging levering van postpakket!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 335137
Gebruiker
JB
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Inmiddels is de levering van mijn pakket 5 dagen vertraagd! De communicatie is zeer teleurstellend en eigenlijk klant onwaardig. Wat ik van PostNL verwacht is duidelijkheid. Dat PostNL gewoon goed haar werk doet. Dat er vertraging is ‘ok’ maar we gaan nu dag 5 in en PostNL jullie weet gewoon niets, zijn niet in control! Daarnaast durft PostNL ook nog een actie bij de klant neer te leggen om na nog eens 2 dagen wachten = 8ste wachtdag de leverancier te contacten om een onderzoek in te stellen?! Doe gewoon jullie werk, stel zelf onderzoek in. Als klant wil ik gewoon weten wanneer het pakketje wordt bezorgd!

De oplossing

Duidelijkheid heeft over a. concrete afleverdatun en tijdstip en dit ook nakomt, b. hier onderzoek naar doet en c. excuses maakt en niet alleen begrip vraagt voor de vertraging door Black Friday en de feestdagen wat natuurlijk voorzien had moeten worden.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Hartelijk bedankt voor uw melding. Ten eerste wil ik mijn excuses aanbieden voor het feit dat uw pakket zoveel vertraging heeft opgelopen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Mijn excuses hiervoor. Graag wil ik hierop reageren.

    Ik zie gelukkig dat uw pakket inmiddels op 1 december is afgeleverd. Uiteraard hebben wij rekening gehouden met Black Friday en de feestdagen, maar er zijn zoveel extra online bestellingen gedaan, waardoor wij helaas niet alles zonder vertraging hebben kunnen afleveren. Ik hoop dat het bij toekomstige bestellingen weer soepeler zal verlopen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JB
Datum
Uiteindelijke oplossing
Alleen maar excuses en er word begrip gevraagd... that’s it... zijn helemaal niet geïnteresseerd in verbeteringen en klantbeleving.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen