Opgelost door POSTNL: Onduidelijkheid en steeds verder uitgesteld bezorgmoment aankoop.

content Opgelost
Maaco

Pakket bezorgmoment al voor de tweede keer verzet door Post.nl en bezorgmoment nu onbekend. Volgens Post.nl wegens grote drukte, wat ik op zich kan begrijpen, maar een verzendtijd binnen Nederland van meer dan 4 dagen klopt echt niet. Pakketje is dus waarschijnlijk kwijt geraakt­čśí

1. Een bezorgmoment plannen zodat ik precies weet wanneer mijn pakket komt.
2. De garantie geven dat mijn pakket niet kwijt is geraakt.
3. De verzender compenseren omdat dit pakket niet op tijd is bezorgd.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw pakket. Deze is al enige dagen onderweg en u wilt graag weten wanneer het uw kant op komt.Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Logisch dat u graag zo snel mogelijk uw pakket wilt ontvangen, echter is het momenteel extreem druk door de vele online bestellingen. We doen uiteraard onze uiterste best om alles zo snel mogelijk bij de ontvangers te krijgen, maar het kan gebeuren dat het langer onderweg is dan dat u van ons gewend bent. Mijn excuses hiervoor. Ik heb de scans bekeken en zie dat de zending alsnog op 5 juni is bezorgd.

Maaco
Dank voor uw bericht & ik begrijp dat het inderdaad momenteel erg druk is bij jullie. Het pakketje is inderdaad de volgende dag bezorgt dus de vertraging viel uiteindelijk wel mee. Wel zou het handiger zijn om (indien technisch mogelijk) in de toekomst direct een nieuw bezorg moment te kunnen zien in geval van vertraging door drukte. Mvg Marco