Klacht POSTNL: onduidelijkheid over bezorging brief met verzencode

a.luttikhuizen@csl.nl

Ik heb twee brieven verstuurd naar Portugal. Als ik via mijnpakket.post.nl controleer of ze bezorgd zijn, blijkt slechts één van de brieven bezorgd, de andere niet. Als ik de klantenservice van Postnl om uitleg vraag, krijg ik als antwoord:

Hartelijk dank voor uw reactie. U heeft een vraag over de status van uw zending met internationale verzendcode 3SRN907772675. Graag informeer ik u hierover.
Een ander antwoord dan mijn collega kan ik u niet geven, het gegeven antwoord is juist. Volgens mijn gegevens zijn de zendingen met internationale verzendcodes 3SRN907772675 en 3SRN959054555 beiden op 18 december 2013 bezorgd bij de geadresseerde. U kunt de status van uw pakket zelf volgen via mijnpakket.postnl.nl.

Dus niet, volgens mijnpakket.postnl.nl, is één van de brieven nog steeds niet bezorgd.
Hoe zit dit nu ?
Het verzenden van de brieven kostte 20 euro. Gelukkig heb ik dezelfde brieven vanuit Duitsland gestuurd, deze zijn wel aangekomen, kosten 5 euro 80

duidelijkheid

Geachte heer luttikhuizen,Naar aanleiding van uw reactie, bericht ik u als volgt.Het is erg vervelend dat via MijnPakket het niet zichtbaar is dat de zendingen zijn geleverd.
    Bij deze barcodes kunt u het beste de 3S eraf halen en er NL achter zetten. Dus RN959054555NL. Hiermee krijgt u vaak wel de gegevens te zien, dit is namelijk de barcode welke ze in het buitenland scannen. Er vanuit gaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Annelies
    a.luttikhuizen@csl.nl
    Ik blijf maar steeds hetzelfde antwoord krijgen, n.l. dat alles in orde is met mijn verzendingen. Terwijl als ik inlog bij mijnpakket.postnl.nl slechts één van de twee zendingen als bezorgd staat vermeld. Als u mij een email adres of fax nummer verstrekt, kan ik een schermafdruk aan u sturen om te laten zien dat wat ik beweer juist is.
    Mvg Adriaan Luttikhuizen
    Geachte heer Luttikhuizen, Ik vind het erg spijtig dat er onduidelijkheid is ontstaan omtrent uw zendingen. Excuses voor het ongemak. Één van uw zendingen is bij ons geregistreerd op de internationale code, namelijk RN959054555NL. Uw zending met verzendcode, 3SRN907772675 kunt u op de gegeven code volgen. Ik heb voor beide zendingen op bovenstaande codes de status bekeken en kan niet anders dan net als mijn collega concluderen dat beide zendingen zijn afgeleverd. Uit uw bericht begrijp ik dat u deze informatie niet kunt zien. Dit vind ik erg spijtig om te lezen. Ik kan de reden hiervan echter niet achterhalen. Met vriendelijke groet, Wietske
    Klantenservice PostNL