Klacht POSTNL: Oneerlijke en luie koerierspost nl

Wodniczka34

Ik wacht op het pakket met Ali Express Ik heb daar informatie dat het pakket is afgeleverd Ik was thuis het pakket is niet afgeleverd er is geen informatie waar het is afgeleverd en het is niet de eerste keer e-mail adres agata26.86@o2.pl

Leg deze kwestie alstublieft uit, het is niet de eerste dergelijke situatie!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw zending niet goed is verlopen. U geeft aan dat de zending volgens Track & Trace afgeleverd is, u geeft echter aan niets te hebben ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Door middel van de Track & Trace-code heb ik de status gecontroleerd. Het pakket is volgens mijn informatie op uw adres afgeleverd. Ik raad u aan voor de zekerheid bij uw buren te vragen. Omdat het gaat om een onverzekerde zending kan ik tot mijn spijt geen onderzoek instellen om de situatie te onderzoeken. Ik heb wel een klacht geregistreerd en deze is gemeld bij de bezorgafdeling om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen.

Ik raad u aan om contact op te nemen met de verzender voor een passende oplossing en eventueel een vergoeding. De afzender is en blijft opdrachtgever voor verzending, hij of zij heeft een vervoersovereenkomst afgesloten met de postorganisatie in het land van verzending. U bent klant van de afzender en heeft hen betaald voor uw aankoop. Afhankelijk van de voorwaarden kan de afzender eventueel verdere navraag laten doen via de postdienst in zijn of haar land. Het spijt me dat ik hierin verder niets voor u kan betekenen. Ik hoop uiteraard dat u samen met de afzender tot een passende oplossing kunt komen, mijn excuses voor alle overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.