Klacht POSTNL: ongeduldige bezorger die geen gelegenheid biedt om op tijd bij de deur te zijn

Klachtnummer
# 356233
Gebruiker
panneescobar
Datum
1 reactie

Details

De klacht

bezorger van Post NL is regelmatig al verdwenen voordat we de deur kunnen openen. Vandaag speciaal thuisgebleven voor pakketje met medische hulpmiddelen en wederom de bezorger gemist terwijl ik gewoon thuis was.

De oplossing

de bezorger vragen de pakketten met iets meer geduld af te leven, wellicht kan hij een tweede keer aanbellen op het raam tikken of simpelweg iets langer wachten

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het aanbieden van uw zendingen. U zou niet genoeg tijd hebben om de deur te openen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat u graag genoeg tijd wilt hebben om de deur te openen. Ik wil graag voor u nagaan wat ik hierin kan betekenen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Hoelang doet u er ongeveer over om bij de deur te komen?
    - Heeft u wel en briefje in uw bus gehad?
    - Wat is uw e-mailadres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen